måndag, september 22, 2014

Penny Lane is in my ears and in my eyes

Ja så kan man sammanfatta denna intensiva roliga katt och jag har precis fått lite uppdatering och en massa roliga kort. (Man kan säga att de flesta är bättre på fotografering än jag tack och lov ;) Kan dock härmed deklarera att ny telefon är beställd och att bildkvaliteten kommer att förbättras avsevärt! Åtminstone hoppas jag det.
Penny växer och är lite i trotsåldern och har nu blivit kastrerad. Grannens katt Budda har varit på besök för kattpassning men han fick visst inte många lugna stunder. Penny ville leka men Budda var väl inte lika intresserad. Verkar ändå vara en gentle giant den här Budda-killen och drog sig mest undan lite försynt i Pennys koja.
Katt-tv med ekorre verkar också vara en hit. Måste nog prova det, jag som är så modern...hmm. Nu när tv:n är kalibrerad menar jag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar