torsdag, januari 07, 2016

Samling vid pumpen

Jo men det har jag sagt så många gånger att katterna alltid ska sitta i handfatet för att dricka, vara med, lyssna på vattnet, kolla vad man gör och så vidare. Vissa dagar är det ändå värre än vanligt. I morse till exempel försökte jag tränga mig fram för att få lite vatten på tandborsten men se där var det helt fullt. Rhuby låg parkerad i handfatet och väntade på underhållning. Och inte flyttar hon sig när man sätter på kranen heller. Java kom upp för att även hon dricka lite, och jag tror till slut att hon blev lika trött på Rhuby som jag. Märkbart irriterad bytte hon sida för att komma fram men deet brydde sig Rhuby inte det minsta om. Nej hon låg kvar i vätan och tyckte det var toppen. Jag tog ett par bilder och fortsatte sen tandborstningen i köket. Jag vet, man är en looser.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar